تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد ، مطالب مفید و اختصاصی را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۳
آبان ۹۶

تشریفات لوکس , برگزاری تشریفات لوکس , تشریفات عروسی لوکس : گروه شب آرا نور برگزار کننده مراسم و مجالس لوکس به صورت کاملا ویژه و حرفه ای آماداه ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان شما می باشد.

تشریفات لوکس تشریفات عروسی لوکس

تشریفات لوکس چیست ؟

تشریفات لوکس ، یکی از خدمات مهم ارائه شده در گروه شب آرا نور می باشد ، این نوع تشریفات دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر انواع تشریفات مجزا کرده و جلوه ای خاص به آن ها می دهد ، در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این موارد می پردازیم ، با تشریفات شب آرا نور همراه باشید :

پذیرایی خاص و ناب

پذیرایی در تشریفات لوکس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ما در گروه شب آرا نور بر خود واجب دانسته ایم ، تا با بهترین کیفیت ممکن خدمات پذیرایی از میهمانان و مراسمات را به انجام رسانیم ، پذیرایی در برگزاری تشریفات لوکس شامل مواردی چون : انواع دسر ها ، غذا های سنتی و مدرن (بیش از 100 منو ی مختلف غذا های ایرانی و خارجی ، متناسب با انواع رژیم ها) ، نوشیدنی ها ، شیرینی ها و خوراکی ها ، میوه ها و…

برگزاری تشریفات لوکس برگزاری تشریفات لوکس

نور پردازی و آتش بازی

استفاده از یخ خشک , نور پردازی ، جلوه آرایی و آتش بازی ، یکی از موارد مهم در برگزاری تشریفات لوکس عروسی و .. می باشد ، گروه شب آرا نور با استفاده از آخرین ابزار ها و امکانات روز دنیا ، بهترین ها را برای شما فراهم کرده است.

گروه موسیقی و ارکست

استفاده از ابزار موسیقی زنده ، جلوه آرایی خاصی به مجالس داده و شما میتوانید سبک های موسیقی خود را در تشریفات عروسی لوکس سفارش دهید ، موسیقی زنده سنتی , پاپ ، مدرن و …

با اینکه تشریفات عروسی فقط به عنوان یک مراسم تشریفاتی به شمار می آید اما برای عروس و دامادها مهم است که مراسم و تشریفات مجالس چگونه برگزار شود.طبیعا انتخاب منو و همچنین ترئین مراسم کار دشوار و خسته کننده ی می باشد و مستلزم زمان و وقت زیادی است.در ادامه این پست ما می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم که سبب می شود مراسمتان بهتر و مجلل تر برگزار شود. با تشریفات لوکس شب آرا نور همراه باشید.

نور سفید را فراموش نکنید

بعضی از افراد از نورهای رنگی استفاده می کنند ولی این کار اشتباه است . استفاده از نور سفید برای پس زمینه جشن می تواند سبب شود که مراسم با شکوه بیشتری جلوه داده شود و همچنین جذابیت بیشتری را پدید بیاورد. می توان لامپ های سفید را کنار میز یا کیک قرار داد . اگر نمی خواهید از نور سفید استفاده کنید می توانید فانوس را جایگزین نمایید.

استفاده از روبان ها

همیشه ما شاهد استفاده از روکش های صندلی بوده اید ولی به جای اینکه از روکش صندلی استفاده کنیم می توانیم روبان را جایگزین نماییم البته نباید فراموش کرد که هزینه روبان از روکش صندلی کمتر است . البته گاهی روکش های شفاف بر روی صندلی وجود دارد که روبان های شیکی بر روی آنها گره زده شده است .

آب نما

گاهی برای ورودی تالارها از آب نما استفاده می کنند ، وجود آب نما سبب می شود جلوه ی زیبایی به تالار داده شود. آب نما ها با صدای آبی که در فضا پخش می کنند سبب ایجاد آرامش برای مهمانان عزیز می شوند.

استفاده از پر در دکور مجلس

برای اینکه پر تهیه کنید می توانید به فروشگاه های لوازم صنایع دستی سری بزنید . استفاده از پر سبب می شود که شکوه و زیبایی مجلس شما چندین برابر شود. می توانید پرها را به صورت ستونی از سقف آویزان کنید یا اینکه آنها به صورت دسته ی زیر گل ها بچسبانید.

غذا و نوشیدنی

برای عروسیتان می توانید منوی از غذاها و نوشیدنی ها را تهیه نمایید. انتخاب مواد غذایی و نحوه ی چیدن آنها بر روی میز سبب می شود که جلوه ی خاصی به فضا داده شود.

می توان از ظرف های بزرگی شامل آب نبات های رنگی هم استفاده کنید و سبب شود میز زیبایی داشته باشد البته استفاده از شیرینی پنیری به همراه نان محلی می تواند حس ارگانیک تر و نوستالژیک تری را برای مهمانان شما ایجاد نماید.

استفاده از شمع

یک ایده جالب استفاده از شمع است. شما می توانید درخواست کنید تا زمانی که وارد تالار می شوید نور کم شود و همچنین شمع ها روشن باشند ، این ایده واقعا سبب می شود که فضای رمانتیک به وجود آید یا اینکه لامپ ها خاموش باشند و لحظاتی فضا با نور شمع روشن شود.

استفاده از پارچه برای تزئینات بیشتر

شما می توانید از مسئول تالار بخواهید تا دکور سالن را با پارچه های که مد نظر شما است ، عوض نماید و پارچه را از سقف آویزان نماید. می توان برای اینکار از پارچه های برای سقف استفاده کرد که با پارچه های روی میز هماهنگ و ست باشند. اگر پارچه ها به صورت هلالی مجلسی در سقف نصب شده باشند فضای سالن بسیار شیک و لوکس خواهد شد.

کلیپ عکس در تشریفات لوکس

یک کلیپ از عکس های دو نفره خود تهیه کنید تا در روز جشن برای همه پخش گردد. قطعا پخش این عکس ها در روز عروسی در سالنتان می تواند برای مهمانان لذت بخش باشد. البته اگر بخواهید می توانید عکس های را از خودتان تهیه کنید و به مهمان بدهید.

استفاده از گل در تشریفات لوکس

برخی از تالارها برای ورودی تالار از دسته گل های بسیار بزرگ استفاده می نمایند. این دسته گل ها سبب می شوند چشم اندازی شیک و به یادماندنی پدید آید.

اما اگر می خواهید هزینه ی کمتری برای این قسمت داشته باشید می توانید از گل های پارچه ی یا ابریشمی استفاده نمایید و بعد از مراسم برای همیشه آنها را نزد خودتان نگه دارید. استفاده از تزئینات این چنینی سبب می شود تا مهمانان برای همیشه دکور شما را در ذهن داشته باشند.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

برگزاری تشریفات عروسی لوکس

گروه شب آرا نور با سابفه ای طولای در زمینه برگزاری مراسم ، تشریفات عروسی , اجاره باغ برای عروسی , تشریفات لاکچری , خدمات مجالس و … آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد ، هدف ما جلب رضایت شما عزیزان بوده و بر این باور هستشم که مشتریان ما سرمایه های اصلی ما هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی