تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد ، مطالب مفید و اختصاصی را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۳
آبان ۹۶

خدمات عروسی : زمانی که زوجین تشریفات عروسی را در تالار می گیرند یعنی تمامی امور جشن خود را مسئولین تالار می دهند . این موضوع سبب می شود که استرس زوجین کم شود و همچنین از مسئولیت های آنها برای ، خدمات مجالس و برگزاری مراسم کمتر گردد.

 

1- چیدن سفره عقد

خدمات عروسی : سفره عقد می تواند در جشن عروسی سبب شود که جشن با شکوه بیشتری برگزار شود. یکی از خدمات سالن های عروسی چیدمان سفره عقد است که شامل شیرینی، آینه و شمعدان، تنقلات، تزئینات و …. می باشد. البته گاهی برای اینکه سفره عقد زیباتر چیده شود از نورپردازی هم استفاده می شود.

خدمات عروسی

کیک عروسی

2- فیلمبرداری و عکاسی

خدمات عروسی : در گذشته زوجین برای اینکه بتوانند یک فیلم بردار و عکاس خوب را برای خود انتخاب کنند روزها زمان صرف می کردند . ولی این روزها دیگر تالارهای عروسی تمامی مسئولیت های عکس برداری و فیلم برداری را بر عهده می گیرند.

آنها از افرادی استفاده می کنند که بسیار حرفه ی و خبره هستند و در انتهای کار با سلیقه عروس و داماد تصاویری را فتوشاپ و فیلم عروسی را نیز میکس می کنند.

3- کافی شاپ

خدمات عروسی :برخی از سالن های عروسی برای اینکه بهتر بتوانند مراسم را اجرا کنند قسمتی را به کافی شاپ اختصاص میدهد و در کافی شاپ نیز از بهترین نوشیدنی های گرم و خنک و متنوع از مهمانان پذیرایی می کنند.

در برخی از سالن های عروسی فضای درون کافی شاپ بسیار شیک و مدرن می باشد و در آنها سعی می شود که به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی گردد.پ

4- کترینگ عروسی

خدمات عروسی: از زمانی که مهمانان به سالن وارد می شود تا زمانی که مراسم به پایان برسد از مهمانان پذیرایی می شود.یکی از خدماتی که در تالارهای جشن صورت می گیرد کترینگ عروسی می باشد که این خدمات به مشتریان ارائه می شود.

کترینگ عروسی سبب پذیرایی با شکوه تر از مهمانان می شود و پذیرایی شامل انواع دسر، کیک، فینگر فود، سالاد، اردور و چیدمان میز شام می باشد.

5- موسیقی جشن

خدمات عروسی : یکی دیگر از خدماتی که در جشن ها ارائه می شود پخش موزیک می باشد این کار توسط تشریفات مجالس یا تالارهای عروسی صورت می گیرد.

آنها سعی می کنند در تمام طول جشن برای مهمان ها بهترین موزیک ها را پخش کنند و همچنین از بهترین موزیسین ها و ارکسترها و همچنین حرفه ی ترین خواننده ها استفاده می شود.

گاهی در برخی سالن ها از نورپردازی همزمان با اجرای موسیقی استفاده می کنند تا هیجان و شکوه جشن را افزایش دهند.

6- ماشین عروس

خدمات عروسی : این روزها دیگر نیازی نیست که زوجین برای عروسی خود ماشین اجاره کنند. برخی از سالن های مجالس از لوکس ترین و بهترین ماشین ها را در اختیار زوجین قرار میدهند.

البته برخی از سالن ها لیستی را به زوجین می دهند و آنها می توانند خودروهای لوکس را انتخاب نمایند و در عین حال طراحی و تزیئن ماشین عروس را نیز انتخاب کنند.

7- دسته گل

خدمات عروسی : دسته گل یکی از مواردی است که از ابتدای جشن تا پایان آن همراه عروس است. معمولا عروس خانم ها دوست دارند زیباترین دسته گل را در دست بگیرند.

برخی از سالن ها پیش از شروع مراسم نمونه های از دسته گل به زوجین نشان میدهند و عروس خانم می تواند با سلیقه خود یکی از انتخاب کند.

8- کارت عروسی

خدمات عروسی : پیش از برگزاری مراسم عروسی باید کارت های عروسی را پخش کنند. دقیقا زمانی که زوجین برای رزرو سالن مراجعه می کنند می توانند چاپ کارت عروسی را نیز به تالار سفارش بدهند.

مطابقت با سلیقه زوجین چاپ کارت عروسی و همچنین شکل و متن آن صورت می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی