تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد ، مطالب مفید و اختصاصی را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۳
آبان ۹۶

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی : یکی از مهم ترین وسایلی که در هر باغ عروسی وجود دارد ، میز و صندلی های آن می باشد.

در واقع این میز و صندلی و چگونگی چیدمان آن ها و همچنین حالت و رنگ صندلی ها در دکوراسیون باغ عروسی تاثیر زیادی داشته است.

پس طبیعی است که در چگونگی برگزاری مراسم و تشریفات عروسی نقش مهمی داشته باشد. گاهی اوقات برای برگزاری یک مراسم فضای کوچکی در اختیار می باشد ولی بگونه ی چیدمان قرار گرفته است که سبب می شود بسیار زیبا و مناسب باشد.

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی

در خدمات مجالس ,  چیدمان میز شام در تشریفات عروسی یک فضا باید به گونه ی باشد که مهمانان به راحتی بتوانند آمد و شد داشته باشند و برای پذیرایی و دسترسی به خدمات فضای کافی در اختیار وجود داشته باشد. طبیعی است اگر مهمانی در مراسم احساس راحتی و آسایش نکند از نحوه ی برگزاری مراسم خشنود نخواهد بود و طبیعا بر روی تمام روند مراسم تاثیر منفی خواهد داشت.

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی شب آرا نور

باید دقت کنید مسائل مهمی در این رابطه حائز اهمیت می باشند که عبارت از چگونگی مراسم جشن در باغ ، دکوراسیون و تزئینات و ….

باید بدانید طراحی دکور باغ ها از دید عمومی بسیار سخت تر و دشوارتر از تزیئن تالارها و فضاهای بسته می باشد.

اگر تزئین میز و صندلی ها و طراحی ها به صورت صحیحی انجام شده باشد خدمات مجلس و تشریفات خیلی کامل تر و بهتر صورت می گیرد.

چیدمان میز شام در تشریفات عروسی از مواردی است که می تواند به واسطه کارکنان باغ یا تالار عروسی یا به سلیقه شخصی میزبان تغییر کند. البته طبیعی است که این مراسم برای همه حساس و مشکل باشد زیرا به عنوان شبی به یاد ماندنی در ذهن خواهد ماند. پس نتیجه می گیریم که باید تلاش بسیاری کنیم تا به بهترین شکل ممکن تزئین و دکوراسیون انجام گردد.

طراحی چیدمان میز شام در تشریفات عروسی

در طراحی چیدمان میز شام موارد زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم :

  •  رومیزی جذاب

رومیزی که امروزه در بیشتر مکان ها از آن استفاده می شود . برای میزهای مختلف به منظور تزئین و طراحی شیک تر رومیزی در نظر گرفته خواهد شد.

بهتر است از رومیزی های استفاده شود که روی آنها با موارد مختلفی کار شده باشد مثلا دارای نگین و منجوق دوزی باشند که در نهایت سبب شیک تر نشان دادن آن خواهد شد. جذابیت رومیزی وشیک بودن آن می توانند کمک کند تا میز شام خیلی زیباتر جلوه دهد. البته گاهی دیده شد که در لبه های رومیزی و در انتهای آن از نوارهای رنگی جذاب استفاده می گردد.

  •  استفاده از گل

تشریفات مجالس مختلف برای اینکه میز شام را آراسته تر و شیک تر جلوه دهند از گل های متنوعی مانند داودی ، سوسن ، رز و میمون استفاده می کنند. البته نباید از سایز گل غافل شد چرا که باید با سایز میزشام همخوانی داشته باشندهر چقد میزان ساقه گل بیشتر باشد شیک و جذاب تر خواهد بود. سعی کنید از گل های استفاده نمایید که رنگ آنها با المان های میز مانند دستمال و رومیزی ست باشد .

  •  شمع

اگر می خواهید سفره آرایی خود را تکمیل کنید و به جذابیت بیش از حد آن کمک کنید باید در دو طرف گل شمع بگذارید البته شمع ها در زمان صرف شام باید روشن گردند . در رابطه با قرار دادن شمع نیز باید با ارتفاع گل ها هم اندازه باشد.

  •  لیوان

عده ی همواره فکر میکنند که برای هر نوشیدنی یک لیوان مخصوص بگذارند خوب طبیعی است که بسیار مناسب باشد ولی در نهایت سبب شلوغ تر شدن میز و کاهش میزان کارایی میزخواهد شد. سعی کنید بیشتر از یک یا دو لیوان برای مجالس خود استفاده نکنید . همین تعداد برای هر مهمان کفایت می کند.

  •  استفاده از دستمال سفره

دستمال سفره هم در خدمات مجلس بسیار تاثیر گذار می باشد سعی کنید از دستمالی استفاده کنید که علاوه بر رنگ شیک به بهترین و قشنگ ترین حالت ممکن تا شده باشد و سپس بر روی بشقاب قرار بگیرد.

  • چاقو ، چنگال، قاشق :

خوب اصلی ترین وسیله ی که در رابطه با هر میز شام وجود دارد چاقو ، چنگال و قاشق است. باید به گونه ی این موارد چیده شود که زیبا و جذاب باشد چرا که نحوه ی چیدمان آنها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. البته بر روی میز شام برای دسرها هم از قاشق های کوچک بخصوصی استفاده نمایید.
اگر شما هم تمامی موارد گفته شده را به دقت انجام دهید ،قطعا به بهترین شکل ممکن میز شام عروسیتان برگزار می شود.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

برچسب ها: ,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی