تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس , برگزاری مراسم عروسی , برگزاری جشن تولد ، مطالب مفید و اختصاصی را در این وبلاگ بخوانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
۱۳
آبان ۹۶

کلیپ های عروسی , ایده هایی برای کلیپ های عروسی

کلیپ های عروسی , ایده هایی برای کلیپ های عروسی ,برای تهیه کلیپ های عروسی از چه ایده های استفاده کنیم؟ : یکی از مواردی که همیشه برای زوجین عزیز باقی می ماند کلیپ عروسی و عکس های آن است. زوجین بعد از چندین سال هم که به کلیپ عرویسشان نگاه کنند یاد خاطرات خوب آن شب خواهند افتاد. اما باید روز عروسی به بهترین شکل ممکن برگزار شود و هیچ ضرورتی ندارد که حتما از هزینه های زیاد یا عروسی های مجللی برگزار کنیم . ما می توانیم با هزینه های کم عروسی یک عروسی خوب و به یادماندنی برگزار نماییم.

 

کلیپ های عروسی

اگر می خواهید جشن عروسی خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید باید از فیلم برداریهای استفاده نمایید که به کار خود تسلط کافی دارند. اما پیدا کردن یک فیلم بردار حرفه ی کار ساده ی نیست . به همین علت زوجین عزیز می توانند برای جشن خود از ایده های جالبی استفاده نمایند. در ادامه ی این مطلب ما به معرفی چند ایده ساده پرداخته ایم : با ما همراه باشید.

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

ایده هایی برای درست کردن کلیپ های عروسی

ایده های سنتی

گاهی اوقات می توان برای اینکه جذابیت را در مجلس عروسیمان بالا ببریم ، از لباس های سنتی نیز استفاده نماییم. قطعا لباس های سنتی هم مانند لباس های جدید برای خودشان زیبایی های دارند. اگر لباس را از رنگ های شاد و زیبا انتخاب کنیم و همچنین با اندام زوجین متناسب باشدمی تواند یک ایده فوق العاده برای فیلم برداری باشد. در صورتی که لباس های عروس و داماد با فضای دکور ست باشد می تواند جذابیت را چندین برابر کند. البته شاید برایتان جالب باشد ولی گاهی برای ماشین عروس هم می توان از جیپ و ژیان به عنوان خودروهای قدیمی استفاده کرد.

داشتن ساقدوش

اگر ساقدوش ها لباس های یکسانی بپوشند می تواند بسیار جالب باشد. البته تنها لباسهای ساقدوش ها باید با یکدیگر ست باشد و با عروس و داماد متفاوت باشد. دسته گل عروس را هم می تواند با رنگ لباس ساقدوش ها ست و هماهنگ کنید. ایده های زیادی برای ساقدوش ها وجود دارد که می توانند گل پرتاپ کنند یا در وضعیت های متنوعی قرار بگیرند و یا اینکه عروس و داماد با گرفتن گل های آنها یک کلیپ عروسی فوق العاده را ثبت کنند.

فیلمبرداری در کنار ساحل

اگر جشن عروسی به ساحل نزدیک باشد می تواند بخشی از فیلم عروسی را در کنار ساحل ثبت نماید. حتی عروس و داماد عزیز می توان بر روی قایق چوبی یا سوار بر قایق شوند و پارو بزنند. قطعا این ایده بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود.

فیلمبرداری با حیوانات خانگی

اگر عروس و داماد حیوان های خانگی دارند می توانند برای اینکه کلیپی زیباتر داشته باشند از آنها استفاده کنند. مثلا بخشی از کلیپ را با سرگرمی با حیوانات خانگی بگذارنند یا به گردش ببرند.قطعا راه رفتن با یک حیوان خانگی می تواند ایده جالبی باشد. در صورتی که عروس و داماد از حیوانات خانگی استفاده نمی کنند می توانند بر یک کالسکه سوار شوند .

بازی در پارک

عروس و داماد می تواند به پارک بروند و بخشی از کلیپ خود را در آنجا ضبط نمایند مثلا سوار شدن بر تاب یا الاکنگ می تواند سبب جذابیت فیلم عروسی باشد.

دوچرخه سواری

می دانیم عروس خانم با آن لباس بلند به سختی می تواند سوار بر دوچرخه شود ، ولی داماد می تواند بر دوچرخه سوار شود و عروس خانم در پشت سر آن بنشیند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی